loading...
دانلودچی
احسان بازدید : 1320 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (2)

دانلود بازی کراش پیاده Crash Bandiccot 3 برای کامپیوتر

 دانلود بازی کراش پیاده ۳ برای کامپیوتر

بازی Crash Bandicoot 3

 

بازی کراش پیاده Crash Bandicoot 3 عنوان محبوبی از سری بازی های جذاب و بیادماندنی کراش می باشد که همه ما بی شک در دوران کودکی خاطرات خوشی را با آن گذرانده ایم. بازی کراش پیاده برای اولین بار برای کنسول PS2 منتشر شد و استقبال فوق العاده چشمگیری را مشاهده کرد. این مجموعه ۵ بازی را شامل میشود که شامل سه گانه کراش پیاده و کراش تیم ریسینگ و کراش بش را شامل میشود.

شخصیت محبوب بازی کراش پیاده ۳ همان کراش میباشد که در مراحل متفاوت و زیادی قدم می گذارد و مهارت هایی را کسب می کند و با خوردن سیب جان دوباره می گیرد. بازی کراش باندیکوت و نسخه سوم آن دارای جذابیت های بیشتری نسبت به نسخه های قبلی خود میباشد و تنوع مراحل بیشتری نیز دارد و طی انجام مراحل بیشتر مهارت هایی مثل دویدن سریع کسب می کند . اما بازی Crash Bandicoot 3 که مختص کنسول سونی ۲ میباشد مطمئنا روی کامپیوتر های شخصی بازی کردن شور و حال زیادی دارد و یادآور خاطرات بیادماندی دوران کودکی ما خواهد بود, این بازی برای نسخه PC منتشر شده است و هیچ گونه افت کیفیتی ندارد و همان ویژگی های بازی را دارا میباشد.

بازی کراش پیاده تک نفره را میتوانید هم با صفحه کلید و هم با دسته بازی تجربه کنید, همچنین در قسمت تنظیمات بازی میز میتوانید تنظیمات مربوط به گیم پد را تغییر دهید, این نرم افزار بدون هیچگونه نیازی به مبدل و نرم افزار خاصی و به طور مستقیم اجرا میشود. هم اکنون می توانید بازی Crash Bandicoot 3 را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

احسان بازدید : 220 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Zen Bound 2 برای PC

 

دانلود بازی Zen Bound 2 برای کامپیوتر

 

Zen Bound 2 یک بازی جدید در سبک پازلی فکری است که در سال ۲۰۱۳ برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . بازی Zen Bound 2 یک بازی فکری و آرامش بخش است. این بازی در یک فضای آرامش بخش و با موسیقی متن دلنشین است. در بازی Zen Bound 2 مجسمه هایی از جنس چوپ و سنگ وجود دارد و شما باید با قدرت تفکر خود طناب ها طوری به دور این مجسمه ها بپیچید که به نظر طبیعی و واقعی بیایند و این مجمسمه ها از همه جدا نشوند. اگه شما قدرت تفکر نداشته باشید و دقت کافی نکنید خواهید دید که بعد از بستن طناب مجسمه ها از همه جدا میشوند.

اگر به بازی های فکری و پازلی علاقمند هستید هم اکنون میتوانید بازی Zen Bound 2 را به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 


احسان بازدید : 172 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

Mini Motor Racing EVO عنوان یک بازی ریسینگ بسیار زیبا و جذاب برای PC می باشد که پس از موفقیت های نسخه های آندرویدی و آیفون ، نسخه ی ویندوز آن نیز ساخته و روانه بازار شد . در این بازی می بایست تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام دهید ، در این راه می توانید از انواع ماشین ها استفاده کنید که قابلیت شخصی سازی را نیز خواهید داشت . این بازی برای کسانی که هیچ وقت نمی خواهند از ترمز استفاده کنند بسیار مناسب می باشد ! قابلیت بازی کردن آنلاین به صورت ۴ نفره ، داشتن نیتروژن ، مسیرهای متنوع برای مسابقه در شرایط آب و هوایی مختلف ، داشتن بخش مرحله ای و … از سایر ویژگی های این بازی جذاب می باشند که در ادامه می توانید تصاویری از محیط این بازی را مشاهده نمایید .

 

Mini Motor Racing EVO-FANiSO | 1.0 GB

 

Mini Motor Racing EVO دانلود بازی Mini Motor Racing EVO برای PC

احسان بازدید : 123 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Instagram امروزه به محبوب‌ترین ابزار تخصصی اشتراک‌گذاری عکس در بین کاربران موبایل تبدیل شده است. این نرم‌افزار به‌کاربر اجازه می‌دهد عکس‌های گرفته‌شده توسط موبایل خود را با دوستان خود و کاربرانِ دیگر در این شبکه به‌اشتراک بگذارد. فیلتر‌های موجود در این برنامه، باعث می‌شود بتوانید ظاهر عکس‌های خود را قبل از آپلود، به‌طور قابل توجهی بهبود دهید. همچنین قابلیت‌هایی نظیر برش عکس یا مات کردن قسمت مشخصی از آن، قابلیت‌های دیگری هستند که باعث می‌شوند عکس شما زیباتر به‌نظر برسد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

instagram android به اشتراک گذاری عکسها با Instagram 4.1.2   اندروید

احسان بازدید : 524 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.4.0 برای PC

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars برای کامپیوتر


Angry Birds Star Wars  نسخه جدید جنگ ستارگان (استار وارز) برای PC کامپیوتر منتشر شد. یک پرنده خشمگین چگونه می تواند یک شمشیر نورانی در دست بگیرد، در حالی که هیچ دستی ندارد! همانگونه که بازی angry birds space انقلابی در بازی انگری بردز بود، بازی Angry Birds Star Wars هم انقلاب عظیمی در این بازی ها به راه انداخته است. به نظر می رسد پس از انتشار بازی های الکس شگفت‌انگیز و خوک‌های بد، این بار قرار است پرندگان خشمگین در لباس جنگ ستارگان به مبارزه با خوک ها بروند.

در بازی Angry Birds Star Wars شما مانند فیلم جنگ ستارگان بازی خواهید کرد به صورتی که در این بازی پرندگان با شکل و شمایل جدیدی ظاهر میشوند و با پوشیدن عبایی مشکی و یا در رنگهایی دیگر با سلاحهای جدیدی درون بازی که تا به حال در سری های قبلی این بازی ندیده اید شاهد خواهیم بود. در بازی Angry Birds Star Wars شما با تفنگ های لیزری عجیب و غریب امپراتوریهای ساخته شده توسط خوک های بد بازی را نابود می سازید که این نابودی با انفجاری مهیب همراه است که بازی زیبایی را برای شما به نمایش میزارد.
شواهد امر نشان می دهد پرنده قرمز محبوب انگری بردز، در لباس Luke Skywalker (شخصیبت بسیار سر شناس مجموعه فیلم های جنگ ستارگان) ظاهر خواهد شد،که یک شمشیر نوری(Lightsaber) در دست دارد و لباس Jedi ها را نیز بر تن کرده است. شما هم اکنون می توانید بازی Angry Birds Star Wars برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

احسان بازدید : 136 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار اندروید دارونما تمامی منابع و امکانات سایت بزرگ دارونما را برای استفاده راحت تر کاربران موبایل اندوید به صورت رایگان در اختیار قرار میدهد.
این نرم افزار کاملا رایگان بوده وبیش از ۱۰۰ هزار صفحه اطلاعات عمومی (فارسی) تخصصی (لاتین) و تجاری شرکت های دارویی را به کاربران ارایه میکند . با توجه به آنلاین بودن نرم افزار کلیه اطلاعات به صورت به روز در اختیار کاربر می باشد . همچنین بخش اخبار و مقالات سلامت نیز بهترین و به روز ترین اطلاعات سلامت را در اختیار کاربران قرار میدهد . برخی امکانات این نرم افزار عبارت اند از :

·         امکان جستجوی دارو های ایرانی و خارجی به فارسی و انگلیسی و به نام های تجاری و ژنریک
·         ارایه قیمت های بیمه ای داروها به صورت به روز و با امکان جستجو در آنها
·         ارایه لیست داروها بر اساس حروف الفبایی
·         ارایه لیست داروها بر اساس گروههای داروها
·         نمایش اطلاعات تجاری داروها شامل شرکت های تولید کننده و وارد کننده
·         نمایش محصولات شرکت های تولید کننده و توزیع کننده و وارد کننده
·         ارایه اخبارو مقالات به روز دنیای سلامت
·         انجمن های گفتگوی سلامت و داروها

 

darunama android مرجع اطلاعات دارویی Darunama   اندروید

احسان بازدید : 140 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)

اگر اهل بازی‌ روی موبایل باشید احتمالاً بازی زیبای Rayman Jungle Run را می‌شناسید. این بازی که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و توانست در همان سال به یکی از بهترین بازی‌های موبایل تبدیل شود حالا دوباره با نسخه‌ی Fiesta Run آمده تا تجربه‌ای جدید از این بازی را در اختیار شما قرار دهد. این بازی نیز همانند نسخه‌ی قبلی امتیازات بالایی را از سایت‌های نقد بازی دریافت کرده است. در بازی بیش از ۷۵ مرحله برای شما قرار داده شده است و همچنین Rayman قابلیت‌های جدیدتری مثل شنا کردن یا جمع کردن خود را دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

rayman fiesta run android بازی زیبا و معروف Rayman Fiesta Run 1.0   اندروید

احسان بازدید : 136 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Camera Awesome یکی از ابزارهای محبوب برای عکاسی برای موبایل به‌شمار می‌رود. این برنامه دارای قابلیتهای متنوعی است که به شما کمک می‌کند عکس‌های بهتری بگیرید. انواع متفاوت عکس گرفتن مثل Big Button (عکس گرفتن با لمس کردن هرکجای صفحه)، عکس‌های پشت سر هم یا Burst، عکس گرفتن در زمان مشخص با Timer، لرزش‌گیر عکس و عکس‌های پانوراما از قابلیت‌های این برنامه هستند. همچنین برای کاربرانی که دوست دارند عکس‌هایشان را سفارشی‌سازی کنند نیز امکان ایجاد تغییرات در Exposure, White Balance, ISO و همچنین افکت‌های متنوع در این برنامه گنجانده شده است.

 

camra awesome عکاسی با قابلیتهای بیشتر در موبایل با Camera Awesome 1.1.4   آیفون و آیپد

احسان بازدید : 182 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود کتاب ماهنامه موبایل دختران آفتاب تیر 92 جاوا و آندروید

 

دانلود کتاب ماهنامه موبایل دختران آفتاب تیر ۹۲

 

امروز برای شما کاربران عزیز دهمین نسخه کتاب ماهنامه موبایل دختران آفتاب (حجاب) نسخه تیر ۹۲ رو آماده دانلود کردیم. کتاب ماهنامه موبایل دختران آفتاب با فرمت های  جاوا و آندروید و نسخه epub می‌باشد و قابل نصب بر روی تمام گوشی هایی که سیستم عامل آندروید یا جاوا را ساپورت می کنند می باشد. شما هم اکنون می توانید ایبوک دختران آفتاب را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

احسان بازدید : 237 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (1)

دانلود بازی Lost Head v1.0 بازی کم حجم و جالب برای PC

 

دانلود بازی Lost Head برای PC

 

امروز برای شما دوستان عزیز بازی کم حجم ، فکری، جالب و سرگرم کننده بازی Lost Head برای کامپیوتر رو آماده دانلود کردم. بازی Lost Head یک عروسک سبز رنگ وجود دارد که سر خود را از دست داده و شما باید سر این عروسک را از  موانع پر پیچ خم عبور دهید و به بدن خود عروسک خود برسانید.

مراحل بازی به صورتی تهیه شده است که کاملا از حالت فیزیک واقع بینانه تبعیت می کند. این بازی بسیار سرگرم کننده می باشد و ساعت ها شما را سرگرم می کند. شما هم اکنون می توانید بازی Lost Head را ازسایت یاس دانلود دریافت کنید.

احسان بازدید : 867 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Shaun The Sheep Home Sheep Home 2 بره ناقلا برای PC

 

 دانلود بازی Shaun The Sheep Home Sheep Home 2 برای کامپیوتر

 

در این ساعت یک بازی فانتزی بسیار زیبا را برای شما کاربران عزیز یاس دانلود آماده کرده ایم ، بازی فکری و زیبای Shaun The Sheep Home Sheep Home 2 که بر گرفته از کارتون زیبای بره ناقلا ! می باشد . در این بازی شما باید به گوسفندان کمک کنید تا طی ۶۰ مرحله ی جذاب ، به خانه ی خود بازگردند در بین راه شاهد معما های هوشمندانه ای خواهید بود که  جذابیت این گیم زیبا را چندین برابر می کند . توجه داشته باشید که همراه با حل معما ها ، باید به جمع آوری یک سری جوراب گم شده نیز بپردازید !

شما باید با هدایت تک تک گوسفندان آنها را از انواع موانع عبور داده و به سمت انتهای مرحله هدایت کنید . باید به این نکته هم توجه داشته باشید که از توانایی هر کدام از گوسفندان میتوانید استفاده ی مفیدی داشته باشید ! برای مثال : Timmy که کوچک ترین عضو گروه است ! میتواند از باریکترین راهها عبور کرده و حتی بر روی آب شناور مانده و به شما برای گذر از مراحل کمک کند ، Shirley که اصلی ترین شخصیت بازی می باشد ، دارای جثه متوسط ی است و میتواند پرش های بلندی انجام دهد .

و در آخر کارکتر دوست داشتنی ما ! یعنی Shaun با بهره گیری از جثه بزرگش میتواند اجسام سنگین را جابجا کند ، و نقش ویژه ای در موفقیت شما در بازی ایفا خواهد کرد . این بازی فکری و زیبا ، میتواند شما را ساعت ها سرگرم نماید . با توجه به کارتونی بودن بازی ، می تواند هدیه مناسبی برای کودکان و یا نوجوانان شما دوست داران یاس دانلود باشد . امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید .

احسان بازدید : 195 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (1)

FEZ عنوان یک بازی دوبعدی و زیبا برای PC می باشد . گومز ، یک شخصیت دو بعدیست که در جهانی دو بعدی زندگی می کند.تصور کنید چه بر سر او خواهد آمد اگر به دنیایی سه بعدی گام بگذارد ؟. او را طی سفری ماجراجویانه به دنیای جدید خواهد رفت که در آنجا سویگان تازه ی زمان-مکان بر وی رخ خواهد نمود. او در برخورد با اشیا و ساختارهای سه بعدی با تعاریف جدیدی رو به رو می شود و در طی بازی شما را با معماهای دشواری مواجه می کند.در این جهان هیجان انگیز به کاوش بپردازید ، معماها و پازل ها را حل کرده ، گنجینه های پنهان را بازیابید.گومز می بایست به درکی درست از این کیهان برسد و در این راه حقایق جدیدی نیازمند کشف و بررسی هستند.

 

FEZ-FLT | 550 MB

 

Fez PC دانلود بازی دوبعدی و محبوب FEZ برای PC

احسان بازدید : 140 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)
Druid Kingdom – یک بازی جذاب و زیبا به سبک Dash است.در این بازی یک ماجراجویی هیجان انگیز در انتظار شما خواهد بود.همچنانکه می دانید این بازیها ترکیبی از چند سبک ، مدیریت زمان ، شبیه ساز ، استراتژیک است.در هر مرحله از این بازی می بایست با جمع آوری و مدیریت صحیح منابع ، آموزش کارگران و سربازان برای بهبود وضعیت کارآمدی و مهارت نیروها و.. با دشمن مبارزه و پیروز شوید.در یکی از مراحل جذاب این بازی به بازسازی باغ های معلق بابل و حفاظت از آن خواهید پرداخت.در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.
 

Druid Cover دانلود بازی کم حجم و زیبای Druid Kingdom

احسان بازدید : 433 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Victory The Age of Racing   بازی ماشین سواری مسابقه ای

 

دانلود بازی Victory The Age of Racing – بازی ماشین سواری مسابقه ای

 

بازی Victory The Age of Racing یک بازی جدید ماشین سواری مسابقه ای است که به تازگی برای کامپیوتر روانه بازار شده است . در بازی Victory The Age of Racing با توجه به حجم نسبتا کم گرافیک و فیزیک خوبی را در بازی شاهد هستیم که میتواند فاکتورهای قابل توجهی برای علاقمندانه به بازیهای ماشن سواری باشد . در بازی Victory The Age of Racing باید با تکیه بر قدرت رانندگی خود در پیستهای مختلف مسابقه به رقابت با رقبای مختلف بپردازید و با شکست دادن آنها به جوازی مختلف دست پیدا کنید و مراحل بازی را پیش ببرید .

از دیگر نکات برجسته بازی Victory The Age of Racing که میتوان به آن اشاره نمود کنترل کاملا طبیعی و قابل توجه ماشین هاست که جذابیت بازی را دو چندان کرده است . اگر از علاقمندان به بازی های مسابقه ای و ماشین سواری هستید فرصت دانلود بازی Victory The Age of Racing – بازی ماشین سواری مسابقه ای برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

احسان بازدید : 201 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی کم حجم Voronis برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم Voronis برای کامپیوتر

 

بازی Voronis یک بازی کم حجم ، فکری و سرگرم کننده جدید است که در سال ۲۰۱۳ برای کامپیوتر های خانگی عرضه شده است . بازی Voronis در دسته بازی های اعتیاد آور و معتادکننده ای قرار می گیرد که با جور کردن رنگها سر و کار دارد و در آن باید سعی کنید سه رنگ یکسان را در کنار هم قرار دهید تا با از بین رفتن آنها بتوانید امتیاز بگیرید . از ویژگی های بازی Voronis می توان به گرافیک خوب و طراحی خوب محیط و رنگارنگ بودن بازی اشاره کرد که می تواند بازی Voronis را به یکی از بازی های مناسب برای همه سنین تبدیل کند .

در بازی Voronis باید سعی کنید با پیشروی در مراحل مختلف و بدست آوردن توانایی مخصوص مراحل و رئیس های بازی را یکی پس از دیگر پشت سر بگذارید و بازی را با آخر برسانید . اگر از علاقمندان به بازی های کم حجم و اعتیاد اور هستید فرصت دانلود بازی کم حجم Voronis برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود از دست ندهید .

احسان بازدید : 531 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Element4l برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Element4l برای کامپیوتر

 

بازی Element4l یک بازی فکری و ماجرایی جدید است که به تازگی برای کامپیوتر روانه بازار شده است و از خلاقیت و نوآوری زیادی در سبک و سیاق برخوردار است . در بازی Element4l همانطور که از نام آن پیداست شما کنترل ۴ المنت یا عنصر مختلف را در اختیار دارید که باید آنها را از موانع عبور دهید و به تکامل برسانید . بازی Element4l دارای مراحل متنوع و محیطهای مختلف است که باید در آنها به کاوش بپردازید و با چالشهای متفاوتی روبرو شوید . دشمنهای اصلی شما در بازی Element4l خورشید و طبیعت پیرامونتان است که ممکن است جانتان را تهدید کند .

بازی Element4l دارای کنترل و گیم پلی بسیار روان است و گرافیک هنری بسیار خوبی دارد که لذت بازی را دو چندان کرده است . از ویژگی های بازی Element4l  می توان به موسیقی متن عالی و همخوان با محیط بازی اشاره کرد . اگر از علاقمندان به بازیهای فکری هستید فرصت دانلود بازی Element4l  را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

احسان بازدید : 1270 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم Fire And Forget The Final Assault برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Fire And Forget The Final Assault برای کامپیوتر

 

بازی Fire And Forget The Final Assault یک بازی کم حجم و جدید ماشین سواری جنگی است که برای کامپیوتر منتشر شده است . در بازی Fire And Forget The Final Assault که در سبک ماشین جنگی و اکشن است باید با استفاده از ماشین هایی که به سلاحهای مختلف مجهز هستند رقبا را از میان بردارید و بدون آنکه صدمه ای ببینید مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید . از دیگر ویژگی های ماشین ها این است که شما می توانید داشته باشد قابلیت پرواز کردن است که میتوانید در لحظه های سخت به کمکتان بیاید و برای مدت کوتاهی شما را در آسمان نگه دارد و از حریف پیشی بگیرید .

از دیگر نکات قوت بازی Fire And Forget The Final Assault میتوان به گرافیک و فیزیک خوب آن نسبت به حجم کم بازی اشاره کرد که میتواند انتخاب خوبی برای علاقمندان به بازیهای مسابقه ای باشد . در بازی کم حجم Fire And Forget The Final Assault سه درجه سختی مختلف وجود دارد و خواهید توانست ماشین را به طور کامل شخصی سازی نمایید . اگر از علاقمندان به بازیهای ماشین جنگی هستید فرصت دانلود بازی کم حجم Fire And Forget The Final Assault برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود از دست ندهید .

 

احسان بازدید : 172 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Chompy Chomp Chomp برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Chompy Chomp Chomp برای کامپیوتر

 

بازی Chompy Chomp Chomp یک بازی کم حجم جدید ،فکری و اکشن است که چندی پیش پا به دنیای بازیهای کامپیوتری گذاشته است . در  بازی Chompy Chomp Chomp شما در نقش موجودات کوچک و بامزه ای ظاهر می شوید که برای ادامه حیات نیاز به تغذیه از موجودات هم جنس خود دارند . هر کدام از این موجودات دارای رنگی خاص هستند و هر دفعه هدف شما رنگی خاص خواهد داشت که باید او را دنبال کنید و ببلعید تا زنده بمانید و قادر به ادامه مسیر باشید .

از ویژگیهای بازی Chompy Chomp Chomp می توان به داشتن قابلیتهای مختلف برای بالا بردن قدرت و ۱۵ محیط مختلف اشاره کرد که مراحل مختلف بازی در آنها دنبال می شود . اگر از علاقمندان به بازیهای کم حجم فکری و اکشن هستید فرصت دانلود بازی Chompy Chomp Chomp برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از دست ندهید .

احسان بازدید : 101 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Kingdom Rush: Frontiers یک بازی زیبا در سبک Tower Defense است. در این سبک بازی شما باید با ساختن برج‌ها و موانع در مقابل دشمنان، از عبور آن‌ها و دسترسی به مقر شما جلوگیری کنید. این بازی که قبلاً‌ نیز جزء عناوین پرطرفدار بود حالا با ارائه‌ی نسخه‌ی جدید، سعی دارد تجربه‌ی قبلی را برای بازیکنان علاقمند این سبک بهتر کند. بازی پر است از برج‌ها، هیروها و ارتقاءهای متعدد برای همه‌ی آن‌ها. همچنین در بازی بیش از ۴۰ نوع دشمن با قابلیت‌های گوناگون وجود دارد که باید بتوانید به مرور زمان با ساخت برج‌های پیشرفته‌تر، آن‌ها را از پا در بیاورید. لطفاً توجه داشته باشید این بازی برای اجرا نیاز به iPad دارد. همچنین برای اجرای این بازی نیاز به iOS 4.3 و بالاتر دارید.

 

kingdom rush frontiers hd دانلود بازی زیبای Kingdom Rush: Frontiers HD 1.0   آیپد

احسان بازدید : 156 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Druid Kingdom برای PC

 

دانلود بازی Druid Kingdom برای کامپیوتر

 

بازی Druid Kingdom یک بازی کم حجم و استراتژیک جدید است که در سال ۲۰۱۳ توسط کمپانی Nevosoft طراحی و برای کامپیوتر روانه بازار شده است .  بازی Druid Kingdom داستان پادشاهی  Druid را روایت میکند . جایی که تاج و تخت پادشاهی  Druid به جک که فردی جوات است میرسد . او که وضعیت اقتصادی پادشاهی را بسیار نامناسب میبیند برای سر و سامان بخشیدن به این اوضاع بهم ریخته وارد عمل میشود و سعی دارد با اقدامات مختلف اوضاع را بهبود ببخشد .

در بازی Druid Kingdom بزرگترین وظیفه مدیریت درست منابع است که به پیش بردن بازی کمک میکند . از ویژگیهای بازی Druid Kingdom میتوان به گرافیک بسیار خوب و صداگذاری بسیار جالب بازی اشاره کرد . اگر از علاقمندان به بازی های استراتژیک و کم حجم هستید فرصت دانلود بازی Druid Kingdom برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود از دست ندهید.

احسان بازدید : 663 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

xPiano+

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

xPiano یک پیانو بسیار زیبا و شیک برای سیستم عامل اندروید می باشد. این نرم افزار، این امکان را به شما می دهد تا به راحتی پیانو بزنید و از پیانو زدن لذت ببرید. این پیانو حاوی ۱۲۸ ابزار مختلف می باشد. به آسانی می توانید آهنگی را که می نوازید ضبط کنید. کیفیت صدای این پیانو خیلی خوب می باشد. قابل توجه است که این نرم افزار در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۱ را کسب کرده است

احسان بازدید : 112 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

Gear Jack

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Gear Jack  یک بازی اکشن و بسیار زیبا برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی، شما باید به جک کمک کنید تا از فضاپیمایی که انسان ها آن را ساخته اند فرار کند. این فضاپیما در حال رفتن به سمت یک سیاهچال است. تمامی خدمه این فضاپیما از بین رفته اند. جک باید سعی کند تا فضاپیما را کنترل کند و سپس از آن فرار کند. این بازی دارای ۳۰ مرحله نفسگیر است. قابل توجه است که این بازی در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۵ را کسب کرده است.

احسان بازدید : 484 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)
Moai Build Your Dream – یک بازی جذاب به سبک Dash است.در این بازی به کشف شگفتی های جزیره ای ناشناخته خواهید پرداخت که گویا در گذشته از شکوه و افتخار چیزی کم نداشته اما همکنون بومیان آنجا در شرایط نابسامانی روزگار می گذرانند.از شرور طبیعی همچون فعالیت بی رویه کوه آتش فشانی جزیره گرفته تا آزار و اذیت ارواح خبیث ، دزدی اموال و منابع غذایی مردم جزیره وغیره همگی دست به دست هم داده تا جزیره و مردمش را نابود سازد.آنها نیازمند یک فرمانده مقتدر هستند که بتواند با بازسازی و ترمیم تخریب گذشته ، مدیریت کارگروه گرد آوری منابع ، رونق بخشیدن به کشاورزی ، ساخت سلاح جنگی ، آموزش و تربیت جنگ آوران کاربلد و…به سریع ترین شکل ممکن وضعیت جزیره را سامان بخشد.این بازی با وجود حجم بسیار کم از گرافیک قابل قبولی برخودار بوده و بیگمان شما را سرگرم خواهد کرد.در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.
 

MOAI Cover دانلود بازی کم حجم و مدیریتی Moai Build Your Dream

احسان بازدید : 282 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم Sparkle 2 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم Sparkle 2 برای کامپیوتر

 

بازی Sparkle 2 یک بازی کم حجم و فکری جدید در سبک بازی Loxur می باشد که در سال ۲۰۱۳ برای کامپیوتر منتشر شده است.  در بازی Sparkle 2 گرافیک و گیم پلی بازی پیشرفت نسبتا خوبی نسبت به نسخه قابل داشته و علاقمندان به این بازی را راضی نگه خواهد داشت . در بازی Sparkle 2 ردیفهای مختلفی از توپهای رنگی به سمت شما در حال حرکت هستند که باید سعی کنید با شلیک توپ همرنگ میان آنها , توپها را منفجر نمایید و اجازه ندهید بیش از حد به شما نزدیک شوند و شما را از رده خارج کنند .

با پیشروی در مراحل مختلف میتوانید به تقویت قوای خود بپردازید و تجهیزات مختلفی را برای سریع تر از بین بردن توپ ها تدارک ببینید . اگر از علاقمندان به بازیهای کم حجم و سرگرم کننده هستید فرصت دانلود بازی کم حجم Sparkle 2 برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

 

احسان بازدید : 659 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 22.0 Final + Farsi

 

دانلود موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 22.0 Final


 

(92/4/04) تغییرات: 

اضافه شدن ورژن جدید موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 22

Mozilla Firefox موزیلا فایرفاکس رو حتما همه شما ها می شناسین. مرورگر موزیلا فایرفاکس جزو محبوبترین و پر استفاده ترین مرورگر در میان کاربران می باشد. یکی از دلایل محبوبیت موزیلا فایرفاکس وجود افزونه های زیاد و پر کاربرد آن می باشد. موزیلا فایرفاکس مرورگری امن، پرسرعت، قدرتمند ، منعطف و با امکانات فراوان است.  این مروگر توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing در یک پنجره ی  و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up می باشد.

 

امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما از ویژگی های برتر این نرم افزارموزیلا فایرفاکس است. محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی مرورگر Mozilla Firefox افزوده است. شما هم اکنون می توانید آخرین و جدیدترین نسخه نرم افزار موزیلا فایرفاکس را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

احسان بازدید : 149 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Stealth Bastard Deluxe 2013 برای PC

 

دانلود بازی Stealth Bastard Deluxe 2013 برای کامپیوتر

 

بازی Stealth Bastard Deluxe نام یکی از جدیدترین بازی های پلتفرمر و کم حجم است که در سال ۲۰۱۳ توسط کمپانی Curve Studios طراحی و برای کامپیوتر روانه بازار شده است . بازی Stealth Bastard Deluxe توانسته با نوآوری فروان یک عنوان پلاتفرمر سرگرم کننده با رگه هایی از سبک اکشن مخفی کاری را روانه بازار کند . در بازی Stealth Bastard Deluxe خطرات سهمگین و معماهای مختلفی وجود دارند که باید پشت سر گذاشتن مراحل بازی باید از پس آنها بر بیایید .

بازی Stealth Bastard Deluxe تلفیقی از دو بازی Metal Gear Solid و Super Meat Boy است که دارای ۲۸ مرحله مختلف و سرگرم کننده است . برای عبور از مراحل نیاز به پنهان شدن در سایه ها و هک مسیرهای خروجی دارید و برخی اوقات باید با دشمنان وارد جنگ شوید . اگر از علاقمندان به بازی های پلتفرمر هستید فرصت دانلود بازی Stealth Bastard Deluxe 2013 برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود از دست ندهید .

احسان بازدید : 88 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مارکت بازار آندروید Android Market 4.4.0

 

دانلود نرم افزار مارکت بازار آندروید Android Market 4.4.0

 

به دلیل تحریم آی پی های ایران توسط گوگل کاربران ایرانی نمی توانند از نرم افزار Market استفاده کنند. نرم افزار مارکت بازار آندروید که امروز برای شما آماده کرده ایم ایرانیه و تا حدودی در حد آندروید مارکت هست و در صورت داشتن اینترنت می توانید به راحتی و بدون محدودیت به دنیایی از نرم افزار و بازی دسترسی داشته باشید.

از قابلیت های دیگر نرم افزار مارکت بازار آندروید داشتن برنامه های فارسی و ساخت داخل نیز هست. شما هم اکنون می توانید نرم افزار مارکت بازار آندروید را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار آندروید بازار :

-      دریافت برنامه در دسته های خاص
-      قابلیت دریافت و ویژگی ادامه دانلود (Resume)
-      امکان اتصال به حساب کاربری در کافه بازار
-      امکان خرید برنامه های فارسی تل
-      مجموعه ی کاملی از نرم افزار ها و بازی های رایگان
-      امکان خرید نرم افزار های فارسی
-      امکان به روز رسانی نرم افزار های نصب شده
-      امکان خرید کارت شارژ
-      سازگار با اندروید ۱.۶ و بالاتر

احسان بازدید : 186 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Armado HD 2013 برای کامپیوتر

 

 

دانلود بازی Armado HD 2013 برای کامپیوتر

 

بازی Armado HD یک بازی کم حجم و ماجراجویی جدید است که به تازگی با کیفیت HD در سال ۲۰۱۳ برای کامپیوتر روانه بازار شده است.  در بازی Armado باید Armado را که شخصیت اصلی بازی است از میان خطرها و موانع مختلف عبور دهید و او را سلامت به لانه مورچه ها برسانید که یک تخم مرغ جادویی دورن لانه قرار دهد . بازی Armado دارای ۱۴ مرحله مختلف است که در طول آنها باید بدوید , فرار کنید و مراقبل حمله مورچه ها باشید . از آنها جان سالم به در ببرید .

در بازی بازی Armado HD با پیشروی در مراحل میتوانید با پیدا کردن آیتم های مخفی و به اتمام رساندن مراحل مختلف , نیروی خود را تقویت کنید و از قوای بیشتری در مقابل خطرات مختلف برخوردار باشید . اگر از علاقمندان به بازی های ماجرایی وکم حجم هستید فرصت دانلود بازی Armado HD 2013 برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود از دست ندهید 

احسان بازدید : 267 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم Toy Defense 2 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم Toy Defense 2 برای کامپیوتر

 

بازی Toy Defense 2 یک بازی کم حجم و استراتژیک جدید در سبک Tower Defense است که به تازگی برای کامپیوتر روانه بازار شده است . در بازی Toy Defense 2 که در جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد باید سعی کنید با تدابیر جنگی مختلف و ساختن برج های مختلف بر سر راه دشمن , جلوی آنها را از نفوذ در خاک خود بگیرید . با پیشروی در بازی Toy Defense 2 میتوانید برجهای محکم تر و قوی تری را آزاد کنید و بر سر راه دشمن قرار دهید که جلوی حملات سهمگین آنها را بگیرید . می توانید با تقویت قوای ارتش و تجهیزات آنها در مراحل جلوتر , مقاومت بیشتری از خود در مقابل آنها به خرج دهید و بازی را آسانتر نمایید .

بازی Toy Defense 2 در ۳ دنیای مختلف اتفاق می افتد و درجه سختی به دو قسمت عدی و سخت تقسیم میشود که نسبت به توانایی خود میتوانید یکی از آنها را انتخاب نمایید . شما هم اگر علاقه مند بازی های کم حجم و استراتژیک هستید فرصت دانلود بازی کم حجم Toy Defense 2 برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود دریافت نمایید .

احسان بازدید : 168 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم Royal Gems برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم Royal Gems برای کامپیوتر

 

بازی Royal Gems یک بازی کم حجم و فکری جدید است که در سال ۲۰۱۳ برای کامپیوتر روانه بازار شده و عنوانی اعتیاد آور برای علاقمندان به این سبک بازی ها محسوب می شود . در بازی Royal Gems که از مراحل مختلف و متنوعی تشکیل شده است باید با در کنار هم قرار دادن اشکال هندسی همرنگ در کنار هم آنها را نابود نمایید و درجه کریستال خود را برای رسیدن به مرحله بعد افزایش دهید .

با پیشروی در مراحل مختلف بازی Royal Gems امکان آپگرید کردن قابلیت های مختلف برای سریع تر کردن از بین بردن رنگها وجود دارد . اگر از علاقمندان به بازیهای کم حجم و فکری هستید فرصت دانلود بازی کم حجم Royal Gems برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

احسان بازدید : 567 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

City Island

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

City Island  بازی بسیار زیبای شهرسازی برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما باید شهر خود را گسترش دهید و آن را به یک شهر صنعتی تبدیل کنید. کافی است کمی به رونق گردشگری فکر کنید. باید فرودگاه های خود را  بهبود ببخشید تا توریست های زیادی به شهر شما سفر کنند. این کار باعث شهرت و کسب مقام و منزلت بالای شما می شود و می توانید برای همیشه یک سرمایه دار باقی بمانید. جاذبه های گردشگری را تقویت کنید و ساختمان های متعددی بسازید.

احسان بازدید : 179 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Rescue 2013 Everyday Heroes   بازی شبیه ساز آتش نشانی

 

دانلود بازی Rescue 2013 Everyday Heroes – بازی شبیه ساز آتش نشانی برای کامپیوتر

 

بازی Rescue 2013 Everyday Heroes یکی از جدیدترین بازی های شبیه سازی آتش نشانی است که چندی پیش توسط کمپانی Fragment Production طراحی و توسط کمپانی Rondomedia در سبک استراتژیک و نقش آفرینیی برای کامپیوتر روانه بازار شده است . در بازی Rescue 2013 Everyday Heroes شما نقش سربازان آتش نشانی را بر عهده دارید که روزانه به ماموریت های مختلف و به محل حادثه فرستاده می شوید و باید سعی کنید با حضور به موقع و تصمیمات درست در محل حادثه , جان آسیب دیدگان را نجات دهید . با موفقیت در ماموریتهای مختلف پولی به شما تعلق میگیرد که توسط آن میتوانید گروه خود را گسترش دهید و یا با وسایل نقلیه جدید عبور و مرور خود را سریع تر از گذشته نمایید .

بازی Rescue 2013 Everyday Heroes تلفیقی از سبک نقش آفرینی و استراتژیکی است و با گیم پلی و گرافیک قابل قبول روانه بازار شده و می تواند توجه علاقمندان به این سبکها را جلب نماید . اگر از علاقمندان به بازی های نقش افرینی و استراتژیک هستید فرصت دانلود بازی Rescue 2013 Everyday Heroes – بازی شبیه ساز آتش نشانی برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود از دست ندهید .

 

 

احسان بازدید : 341 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Tennis In The Face برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Tennis In The Face

بازی کم حجم تنیس برای کامپیوتر

 

بازی Tennis In The Face یک بازی کم حجم و جدید آرکید منتشر شده برای کامپیوتر است که توسط کمپانی MythPeople طراحی و روانه بازار شده است . دربازی Tennis In The Face شما نقش قهرمان تنیسی با نام Pete Pagassi را ایفا میکنید که تنها سلاح او برای دفاع شهر در برابر خطرات مختلف توپ و راکت تنیس اوست که توسط آنها به جنگ دشمنان میرود .

در بازی Tennis In The Face که از حدود ۱۰۰ مرحله مختلف تشکیل شده است باید جنگ دشمنان مختلف مانند پلیس ها , ربات ها و دیگر موجودات مزاحم بروید و با زدن ضربه دقیق با راکت تنیس آنها را نابود کنید . در بازی Tennis In The Face برای زدن توپ به دشمنان می توانید از دیوارها استفاده کنید و با نشانه گیری دقیق توپ را به صورت آنها بکوبید و حتی با یک ضربه چند نفر را با هم نابود کنید و امتیاز بیشتری کسب کنید . شما هم اکنون می توانید بازی Tennis In The Face را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

احسان بازدید : 170 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Angry Birds Seasons 3.3.0 برای PC

 

دانلود بازی Angry Birds Seasons 3.3.0 برای کامپیوتر


بازی Angry Birds Seasons انگری بردز فصول ،نسخه جدید این بازی محبوب و فوق العاده زیبا برای کامپیوتر PC آماده دانلود می باشد که دوست داران Angry Birds Seasons بازی میتوانند آن را بروی PC های خانگی خود نصب کرده و به راحتی بازی نمایند. بازی angry birds seasons برای تمام نسخه های ویندوز است و با تمام مانیتور ها حتی HD هم با کیفیت عالی نمایش میدهد. شما هم اکنون می توانید آخرین و جدیدترین ورژن بازی بازی angry birds seasons انگری بردز سیزن را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

احسان بازدید : 199 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

با کمک نرم افزار جالب Solo شما میتوانید در گوشی آندروید خود لذت نواختن گیتار را تجربه کنید. این برنامه میتواند در زمانی که شما گیتار خود را همراه ندارید بسیار مفید باشد. شما میتوانید آهنگ خود را ذخیره و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

نرم افزار نواختن گیتار Solo v1.59 - آندروید

احسان بازدید : 101 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

Bike Race Pro by T. F

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Bike Race Pro by T. F. Games یکی دیگر از سری بازی های موتور سواری برای سیستم عامل اندروید می باشد. اگر دنبال کننده بازی های موتوری هستید, به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید. این بازی طبق فیزیک واقعی طراحی شده است. تمامی حرکات اعم از سرعت, شتاب, دور زدن و شیب مبتنی بر مبانی فیزیک هستند. با استفاده از سنسور گوشی می توانید موتور را کنترل نمایید

احسان بازدید : 121 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

GO Battery Saver & Widget

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

GO Battery Saver & Widget Premium یک نرم افزار کاربردی و بهینه ساز, جهت کاهش مصرف باطری و کم کردن میزان مصرف آن برای سیستم عامل اندروید می باشد. اگر به صورت مداوم از گوشی استفاده می کنید و شارژ گوشی اندرویدیتان خیلی زود به اتمام می رسد, حتما از این نرم افزار استفاده نمایید. این نرم افزار به صورت هوشمندانه از مصرف بی رویه باطری گوشی پیشگیری می کند. بیش از ۱۵ میلیون کاربر سیستم عامل اندروید در جهان, از این نرم افزار استفاده می کنند. تنها با یک کلیک می توانید در مصرف باطری صرفه جویی کنید. قابل توجه است که این نرم افزار دارای حالت شبانه نیز می باشد. اگر هنگامی که از وای فای گوشی اندرویدی خود استفاده می کنید و سپس خوابتان برد, این نرم افزار به صورت خودکار وای فای گوشی را خاموش می کند.

ویژگی های اصلی:

بهترین نرم افزار در زمینه کنترل مصرف باطری

بیش از ۱۵ میلیون دانلود تا به اکنون!

ویدجت های تخصصی

دسترسی به تم های مختلف

خاموش کردن بلوتوث و وای فای در صورت عدم استفاده

کنترل مصرف باطری به صورت هوشمند

نظارت بر دمای باطری

ارائه اطلاعات مربوط به مصرف باطری

در دسترس بودن کتابچه راهنما

امکان تغییر حالت پیشفرض

احسان بازدید : 418 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Weather Lord Hidden Realm برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Weather Lord Hidden Realm برای کامپیوتر

 

بازی Weather Lord Hidden Realm یک بازی کم حجم استراتژیک جدید است که به تازگی توسط کمپانی Big Fish Games برای کامپیوترعرضه شده است . در بازی بازی Weather Lord همانطور که از نام آن پیداست باید با استفاده از کنترل آب و هوا به آبادانی روستاها و سر و سامان بخشیدن به اوضاع بهم ریخته روستا بپردازید . در بازی Weather Lord Hidden Realm میتوانید با استفاده از المانهایی که در دست خود دارید و با استفاده از قدرت سحر و جادو که میتوانید در بسیاری از مواقع به کمک شما بیاید اهداف خود را پیش ببرید و هیچ چیز جلودار شما نخواهد بود .

 

از ویژگی های بازی Weather Lord Hidden Realm میتوان به گیم پلی روان و حجم کم بازی نسبت به گرافیک خوب آن اشاره کرد . اگر از علاقمندان به بازی استراتژیک و کم حجم هستید فرصت دانلود بازی Weather Lord Hidden Realm برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

احسان بازدید : 232 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود Internet Download Manager 6.16 Build 3 Final Retail

 

دانلود Internet Download Manager 6.16 Build 3 Final Retail

 

Internet Download Manager یا همون IDM نرم افزار اینترنت دانلود منیجر یکی از قویترین نه بلکه قویترین و بهترین نرم افزار دانلود می باشد. نرم افزار IDM می تواند سرعت دانلود شما را تا ۵ برابر یا %۵۰۰ افزایش دهد. نرم افزار دانلود Internet Download Manager با تمامی مرورگرها و سیستم عامل های موجود سازگاری کامل را دارد. با نصب نرم افزار دانلود IDM به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV دانلود کنید.

همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید . شما از طریق برنامه Internet Download Manager می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید. از ویژگی های نرم افزار دانلود IDM می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمان بدنی دانلود ها و … اشاره کرد. شما هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار دانلود Internet Download Manager را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

احسان بازدید : 103 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

Dolphin Browser

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Dolphin Browser یکی از بهترین و پرطرفدارترین مرورگر های تولید شده برای سیستم عامل اندروید می باشد. این نرم افزار تا به اکنون بیش از ۸۰،۰۰۰،۰۰۰ بار از فروشگاه گوگل پلی دانلود شده است و در گوگل پلی امتیاز ۴٫۷ را به خود اختصاص داده است. می توانید به آسانی با این مرورگر کار کنید. رابط کاربری این نرم افزار, زبانزد کاربران است. شما می توانید مطالب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. کنترل حرکات از از ویژگی اصلی این مرورگر می باشد.

ویژگی های اصلی:

کنترل حرکات

پینچ زوم حرفه ای

رابط کاربری بسیار زیبا

امکان گذاشتن رمز عبور

قرار دادن ویدجت های علاقه مندی

به اشتراک گذاشتن مطالب

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 71
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 159
  • بازدید ماه : 688
  • بازدید سال : 9,831
  • بازدید کلی : 50,199
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد